söndag 18 oktober 2015

Ny sponsor

Planerna inför 2016 börjar forma sig mer och mer. Har inte än bestämt fullt ut vilka tävlingar det blir, men det börjar så smått komma. Att göra den satsningen som jag nu ska göra kommer ju såklart att kräva både tid och pengar. Jag kommer inte att sluta jobba utan jag kommer att kombinera min satsning med mitt jobb, det är väl egentligen den stora biten som jag måste få ihop för att få det här att fungera, men det kommer bli bra. Den här satsningen som jag väljer att göra kräver en hel del pengar till för att finansiera resor, boende, licenser etc. Det är ju här sponsorer kommer in.

Av en ren slump träffade jag Sanna Ehdin Anandala i samband med Malmö Triathlon och för att göra en lång historia kort så kan vi säga att detta oväntade möte har resulterat i någonting riktigt bra. Sanna är författare inom hälsa och livstil och har gett ut ett flertal böcker. Hon driver även en webshop och företag. Hursomhelst, Sanna kommer vara en av mina sponsorer och hon kommer förutom att bidra med den kunskap som hon besitter kring naturlig hälsa även förse mig med hälsosamma produkter däribland hennes fantastiska såpa. Det är en helt naturlig såpa som har ett flertal olika användningsområden. Den innehåller inga syntetiska tillsatser och är helt naturlig och miljövänlig. Jag använder den som tvål, rengöring av mina sminkborstar, till rakning, fotbad, ja, en hel del. För mer info kring Sanna se här:

https://m.facebook.com/profile.php?id=271512662870940&ref=bookmarks&__mref=message_bubble
https://m.facebook.com/drsannaanandala?ref=bookmarks&__mref=message_bubble
http://www.ehdin.com/

I övrigt så börjar träningen så smått komma igång (kanske jag säger hela tiden). Trainerpremiären har gjorts och det var precis sådär hemskt men härligt som jag trodde. Löpningen flyter också på, den känslan som jag har på löpet nu ska följa med hela nästa år, så är det bara. Mina mål som jag har med den här satsningen är höga, det kommer vara tufft, jag kommer ifrågasätta det ett flertal gånger, men jag är helt enig med beslutet och är riktigt taggad. Nu ska jag bara få upp farten i alla tre discipliner så blir det nog bra :)

Det här med att ta bilder när man tränar, inte helt enkelt :-)
Försök använda självutlösaren med 10 s och ta en bra bild, är faktiskt ganska
nöjd med resultatet
Japp, såhär snygg är man efter en timmes trainerpass
Bättre att använda spegeln för att fota sig
Malmö en lördagsmorgon i oktober, otroligt vackert
Blev "tvungen" att leta upp lite bilder ifrån VM i ZellamSee
Här är en bild ifrån cyklingen, kände mig nog ganska fräsch här
Löpningen i ZellamSee, jag var INTE fräsch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar