torsdag 28 maj 2015

Ännu ett ambassadörsskap

Tiden bara flyger fram och jag hinner liksom inte med allting känns det som. Bloggen hamnar helt klart i andra hand, men jag ska göra vad jag kan för att hålla den uppdaterad. Sen är ju i och för sig inte mina inlägg jättevarierande kanske.

Vad har hänt sen senast då? Jag har tränat en del, det trodde ni inte va? Men det har också hänt lite andra roliga saker. I förra veckan blev jag kontaktad av en kille, Simon Gustavsson. Simon är en utav ägarna och grundarna till Umara Sports. En liten fågel hade tipsat honom om mig och att jag skulle passa bra in i deras profil som ambassadör för deras sportdryck. Det är ett relativt nytt märke, men de har på väldigt kort blivit mycket populära och jag har hört mycket gott om dem. Så nu kan jag med glädje och stolthet även titulera mig som en ambassadör hos dem. Kika in på deras hemsida, där finns mycket matnyttig information och där kan ni läsa mer om vilka ambassadörer de har och vilka produkter som de säljer.

Okej, men så lite träningssnack också då kanske. I helgen hade jag en riktig cykelhelg. Som ni säkert vet så brukar jag ju köra långpass på lördagarna med grabbarna i klubben. Den här lördagen så var det dock en del som körde tävling i Danmark så jag bestämde mig för att cykla en tur själv. För några veckor sedan cyklade vi en tur via Billinge (norr om Eslöv) och den var så fin så jag bestämde mig för att cykla den. 

Vilken runda det blev! 17 mil helt solo och jag fick kämpa med både vind och en matvägrande mage. Trots detta lyckades jag hålla mig ganska fräsch och avverkade även några km löpning efter cyklingen. På söndagen körde jag ett kortare, men lite tuffare cykelpass. Även här fick jag bråka med vinden, dock var magen snällare. På eftermiddagen hängde jag på Aqvakul tillsammans med Team Sportia där vi hade våtdräktsprovning. En bra helg, helt klart!

Den här helgen kommer spenderas i Småland. Jag ska på kusinträff på lördag. Den här gången åker cykeln med för på söndag blir det långcykling. Inte hela vägen från Sävsjö dock, 30 mil är lite väl mastigt, men kanske det blir 15 mil, jag får se. Sen börjar nedräkningen inför Motala, en månad kvar nu...
Skåne kan vara riktigt vackert trots mycket vind
Mat, ge mig MAT
Cykel och rapsfält, fin kombo
Typ världens godaste pizza
Nyss kört tusingar på Hästhagen
Snyggve redo för cykling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar