söndag 7 september 2014

1-års jubileum

Idag firar den här bloggen 1-årsjubileum. Inget som egentligen är värt att fira, men jag tkr att det är ganska roligt att göra små tillbakablickar för att se vart man var förra året.

För ett år sen så var det precis (som det varit den här helgen) Midnattsloppet i Malmö och jag sprang då. Då sprang jag på 40:13, lyckades inte komma under den magiska gränsen, men sen var det ju inte heller ett lopp som jag satsat något speciellt inför (hoppas spräcka gränsen 2015). Dagen efter Midnattsloppet var första cykelpasset som jag hade tillsammans med Heleneholm och tillsammans med Katarina. På ett år får jag nog säga att det har hänt en hel del, jag har utvecklats otroligt mycket. Hoppas att min utveckling fortsätter i en uppåtgående kurva :-)

I år blev det inget Midnattslopp för min del, det var aldrig planen då det låg för nära inpå Köpenhamn. Istället spenderade jag dagen med en möhippa för min vän Louise. Så istället för Midnattsloppet så körde vi Möhippeloppet och det blev bland annat gokart, lunch vid havet, fly board och sen middag på kvällen.
Några av deltagarna på gårdagens lopp
The bride to be Louise
I övrigt är det fortfarande ganska lugnt. Är fortfarande inne i en vilofas, men snart så kommer jag successivt att börja träna igen. Då kanske mina inlägg blir lite mer frekventa igen :-)

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar