onsdag 2 oktober 2013

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Igår var planen att simma innan jobbet. Klubben har tid i bassängen mellan 06-07 vilket är jättebra tider, för då kommer jag fortfarande hyfsat tidigt till jobbet. 

Hade ställt klockan på 04:45, kanske lite väl tidigt, men jag vill hinna vakna å äta frukost innan oxå. Min telefon ville dock inte väcka mig igår, den totaldog under natten, så jag vaknade inte 04:45 utan istället vaknade jag 05:25 (då jag brukar vakna på dagarna). Jag hade kunnat stressa iväg till simhallen, men bestämde mig för att ta simningen efter jobbet istället.

Det blev inte heller av. Pga lite diskussioner på jobbet så kom jag inte därifrån förräns kvart i sex å då var jag så trött att jag inte ville åka å simma. Diskussionen tog all min energi. 

När jag kom hem hade jag ett sikte, soffan å godis. Som tur väl stod min käre svärfar å lagade mat, å medans den blev klar körde jag lite styrka för benen å magen. 

Efter den goda middagen blev det äntligen soffan, chipsskålen gjorde mig å Alex sällskap, båda var trötta efter en lång dag på jobb.

Idag ska jag simma iaf, dock bara crawl. Efter att gått igenom min träning bakåt i tiden å försökt hitta vad som kan orsakat mitt svullna knä (som fortfarande är svullet av vätska) så har jag kommit fram till att bröstsim är den enda rörelse jag har i min träning som roterar knäet. I samråd med mina svärföräldrar så ska jag avstå bröstsim några veckor å se om det blir bättre (inväntar även tid för undersökning). Därför blir det crawl, får simma så länge jag orkar, kör nog en längd i taget. Paddlarna är oxå med så armträning kommer jag oxå köra. 

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar